20 weken

En dan zitten we alweer op de helft van de zwangerschap :smile
Maandag hebben we de 20 weken echo van ons prinsesje <3 spannend en weer lekker spieken..
Duimen jullie dat alles goed is met ons meisje :shy??

Dikke kus een trotse mama 

505 x gelezen, 0

reacties (0)


  • Girl83

    Ik duim zeker voor je meis!

  • 85ik

    Doen we!! Wat gaat de tijd toch snel

  • lynn12

  • 3e-opkomst

    suc6 meid

  • jjm

    20 weken alweer! Wat gaat het toch vlug! Natuurlijk duim ik mee dat alles goed is met jullie meisje!!!

  • bruin.buikje

    Ben je ondertussen al geweest? Natuurlijk duimen we mee!

  • Momvan3schatjes

    Super meid, gaat snel!! geniet ervan

  • Mammy02

    duim duim duim

  • jee

    Jullie krijgen vast een kerngezond mooi meisje! ook wij zullen daarvoor duimen. xx

  • Martiine

    succes, !!

  • anoukiiejh

    Ik zal voor je duimen meid!!!

  • MVD.85

    ga ik zeker doen!!! spannend meid!!